Gelukkig worden, zijn, blijven

Have a Happy Day

Bestellen en verzenden

09 juni 2020

Bestellen en verzenden

Betalen

Je kunt je aankoop op twee manieren betalen, overmaken of via een Tikkie. Voor dat laatste heb ik dan wel je telefoonnummer nodig. Deze gegevens worden alleen gebruikt voor het sturen van een Tikkie, ik deel de gegevens verder uiteraard niet (zie ook Privacyvoorwaarden).
Als ik het geld ontvangen heb, stuur ik de armband zo snel mogelijk op.

Verzendkosten

De verzendkosten voor een bestelling zijn standaard €1,95. Als je meer dan één armband koopt, reken ik maar één keer verzendkosten.

Levertijd

De bestelling wordt binnen vijf werkdagen verzonden. Mocht je je bestelling na deze tijd niet ontvangen hebben, mail me dan of stuur me een berichtje.

Nog meer Happy

Van iedere bestelling doneer ik €1 aan de Dierenbescherming. Ik vind het fijn dat ik op deze manier een beetje ook kan bijdragen aan dierengeluk.

Meten is weten!

In het bestelformulier kun je de omtrek van je pols invullen zodat ik de armband op maat kan maken. Het is fijn als je de omtrek van je pols goed aansluitend meet (maar zeker niet te strak), ik weet dan aan de hand van deze informatie hoe groot de armband moet zijn. Het kan wel zijn dat ik het ontwerp een klein beetje moet aanpassen (bijvoorbeeld door een extra kraal toe te voegen) om ervoor te zorgen dat de armband goed past.
Dit geldt niet voor de armbanden met/van elastiek; die kun je het makkelijkst zelf op maat maken.

Kleuren

Het kan zijn dat de kleur van de armband (een beetje) afwijkt van de foto op de website. Ik probeer uiteraard de foto’s zo goed en duidelijk mogelijk te maken, maar het kan zijn dat er een klein verschil is met de werkelijkheid.

Is er iets mis of ben je ontevreden?

Alle armbanden zijn handgemaakt en mocht er iets mis zijn gegaan hoor ik het graag, dat kan via mail of via app. Je mag armbanden retour sturen binnen zeven dagen na ontvangst, je krijgt dan het bedrag voor de armband retour (excl. de verzendkosten). Ik hoor dan uiteraard graag wat de reden is voor de retour, ik wil leren van eventuele fouten om ze in de toekomst te voorkomen.

Ben je heel Happy met je aankoop?

Dat is ontzettend fijn!! Daar word ik zelf ook heel blij van uiteraard! Ik zou het super fijn vinden als je mijn Facebook pagina wilt liken of me op instagram wilt volgen. Hoeft niet, maar het helpt me ontzettend met de promotie van mijn Happy armbanden.

Happy zijn is niet uniek!

Gelukkig maar! De meeste van de Have a Happy Day sieraden zijn dat wel; er zijn van bijna alle armbanden slechts één of twee exemplaren. Het kan daarom zijn dat een armband nog wel op de website staat maar niet meer beschikbaar is. Ik probeer dat uiteraard te voorkomen, maar mocht het een keer zo zijn laat ik dat zo snel mogelijk weten.

Heb je opmerkingen, tips of feedback over de webshop?

Ik hoor het graag! Laat het me weten via app of mail. Ik ben altijd op zoek naar manieren om mijn website, webwinkel en collectie te verbeteren!